ninaderks.reismee.nl

Rondreis met pap en mam

Kralenmakerij

Reacties

Reacties

Annie Derks

Hoi Nina
Ik was vandaag weer super blij dat er weer een berichtje uit Ghana kwam.
Gelukkig gaat het goed met je en nog steeds druk bezig maar de tijd vliegt voorbij ik kan me voorstellen dat je plannen groot zijn maar je kunt niet alles de tijd is te kort. Maar fijn dat je dit hebt kunnen en mogen doen hier gaat ook alles door ondertussen is Oom Cor jarig geweest en inmiddels waren we op 20 Februari 60 jaar getrouwd voor de wet kerk is 7 Augustus waar blijft de tijd.
En jij gaat langzaam je eigen voorbereiden om naar huis te komen als ik het goed heb 3 April.
toch vindt ook ik het fijn om jou weer thuis te zien [Welkom}
dat was het lieve groetjes van Oom Cor & Tante Annie.

mariet

Hallo Nina,
Wat heb je toch weer een leuk verhaaltje geschreven. Ik heb het met plezier gelezen. Wat heb jij toch al veel gedaan voor de kinderen en ook met de kinderen. Ik zie ze genieten van alle leuke dingetjes die ze van jullie geleerd, maar ook gekregen hebben. Ik neem mijn petje af voor jullie. De tijd is bijna voorbij voor jullie. Ik denk zeker dat je volgend jaar weer terug gaat. Nog veel groetjes van mij en tot ziens in april.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active